Опис Мастило автомобільне Liqui Moly LM 47 МоS2 LANGZEITFETT 0,1кг (3510):
Чудомобіль Технок для прогулок голубой (3510)
від 1 року, пластик, блакитний, жовтий
Міцний і легкий чудомобіль Технок Каталка для прогулянок став вельми популярною іграшкою в наші дні. Крім того, що вона дуже подобається дітям, вона ще й допомагає розвивати уяву, моторику, фізичні здібності і координацію рухів. Малюкові приносить величезне задоволення, відштовхнувшись самостійно ніжками, котитися по кімнаті або дитячому майданчику. Автомобіль каталка розрахований на дітей віком від 12 місяців до 5 років. Управління іграшкою здійснюється за допомогою керма цікавої форми. Зручне сидіння зі спинкою можна підняти, під ним розташований багажний відсік для зберігання іграшок і різних дрібниць. Великі колеса дозволяють легко пересуватися вперед і назад. У холодну пору року автомобіль можна використовувати в кімнаті, а можна зберігати на балконі або у дворі, так як він виготовлений із пластику високої якості, стійкого до будь-яких погодних умов. Купити чудомобіль Технок Каталка для прогулянок - це корисно, весело і цікаво організувати прогулянку вашого малюка.
Альтернативний опис Мастило автомобільне Liqui Moly LM 47 МоS2 LANGZEITFETT 0,1кг (3510):
Мастило автомобільне Liqui Moly LM 47 МоS2 LANGZEITFETT 0,1кг (3510)
Тип - MoS2 (молібден), Застосування - високотемпературна, для приводів і систем, універсальна, замки, підшипники, шруси, усуває скрипіння, супорта, компресори, Об`єм (вага) - 100 г
Liqui Moly LM 47 Langzeitfett + MoS2 - консистентне мастило для високошвидкісних і навантажених підшипників. Спеціальна антифрикційна присадка - дисульфід молібдену дозволяє ефективно знижувати тертя, зношування деталей, витримувати високі навантаження. Високоефективне спеціальне мастило. Присадка з MoS2 (дисульфідом молібдену) забезпечує чудові змащувальні властивості та стійкість до високих навантажень, які не можуть забезпечити звичайні мастила. При нанесенні цього мастила дисульфід молібдену утворює міцну тонку плівку, яка зберігається навіть при повній відсутності мастила. Змащувальна здатність зберігається протягом дуже тривалого часу, підходить для використання в центральних системах мастил. Темно-сіра консистентне мастило другого класу NLGI для первинного та регулярного змащування високонавантажених деталей автомобілів, інструментів, механізмів та сільськогосподарських машин. Таких як підшипники кочення та ковзання, шліцьові вали, різьблення, шарніри рівних кутових швидкостей (ШРУС), що використовуються в приводах провідних коліс самохідної техніки. Добре приймає високі ударні навантаження та швидкості обертання. Стійка до дії води. Температурний діапазон застосування -30°С до +125°С. ВластивостіМає виняткові антизадирні властивості завдяки наявності в складі дисульфіду молібдену і ЕР-присадок.
- Ефективно змащує, значно знижує тертя, збільшує ресурс агрегатів
- Захищає від задирів
- Відмінно тримається на поверхні
- Стійка до вимивання гарячою та холодною водою
- Запобігає ривкам та вібраціям
- Витримує високий тиск
- Забезпечує відмінні змащувальні та розділяючі властивості
- Застосовується в широкому діапазоні температур
- Сіро-чорного кольору
Використання мастила Liqui Moly LM 47 Langzeitfett + MoS2 підтримує працездатність вузлів та механізмів на високому рівні, протягом тривалого часу та у важких умовах експлуатації. Подовжує ресурс агрегатів. Сфера використанняДля загального застосування у екстремальних умовах. Призначена для монтажу, технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів, верстатів, будівельних машин та пресів. Для змащування підшипників і шарнірів, зубчастих валів, різьбових з`єднань і напрямних, що піддаються високим навантаженням. Підходить для карданних шарнірів рівних кутових швидкостей. ЗастосуванняВикористовується у важких умовах роботи. Призначена для монтажу, обслуговування та ремонту транспортних засобів, машин, інструментів тощо. Використовується для високонавантажених підшипників, приводів (ШРУС), напрямних, штифтів, різьблень, шліцевих з`єднань, рульових тяг, хрестовин. Перед використанням ретельно очистити деталі від забруднень, іржі та старого мастила, висушити оброблювані поверхні. Нанести на поверхні у необхідній кількості, надлишок мастила видалити. Зібрати вузол, що обслуговується.