Якщо замовник раптово передумає приймати та оплачувати замовлення з будь-яких причин, магазин понесе чималі витрати. Система часткової (або повної) попередньої оплати підтверджує справжність намірів клієнта і захищає магазин від недобросовісних людей. Ми надаємо Вам абсолютно безпечні, захищені законом способи оплати і будемо зобов`язані повернути Вашу передоплату в повному обсязі у разі невиконання замовлення. Наш магазин працює з 2003р, Ви можете це перевірити
по нашій історії в інтернеті. Тому ви можете все дізнатися про нас, але ми нічого не знаємо про Вас. Вважаємо справедливим такий підхід; якщо Ви - ні, в нас нема аргументів. Скористайтесь послугами іншого магазину...
... Гарантії мають бути обопільними ...
Ми надаємо Вам абсолютно безпечні, захищені законом способи оплати і будемо зобов`язані повернути Вашу передоплату в повному обсязі у разі невиконання замовлення. Які гарантії Ви нам даєте про те, що дійсно купите (заберете, приймете) своє замовлення? Назвіть хоча б одну? Відповіді не буде... Саме тому такою гарантією з боку клієнта може бути тільки лише часткова/повна передоплата, що ми Вам і пропонуємо.
В інтернет-магазині купляють товари з двох основних причин: низька ціна і зручний сервіс. Насправді, оплата готівкою при отриманні - це найбільш невигідний для Вас, шановний клієнте, спосіб оплати, а тому Ви нівелюєте переваги інтернет-магазину. І те що він захищає Вас від чогось - так, але не більше ніж будь-який спосіб оплати. Справа в тому, що у випадку якщо Ви відмовляєтесь приймати товар з поважних причин (пошкодження товару, невідповідність товару у порівнянні з замовленим) - тобто тих самих причин, з яких Ви обираєте спосіб оплати "готівкою" - магазин зобов’язаний повернути Вам всю суму передоплати. Саме тому, переваг тут немає, а суттєва переплата є.
Гарантійне і післягарантійне обслуговування товару, що купується, виконують Сервісні центри підприємств-виробників. Разом з документами, що підтверджують факт і дату продажу нами заповнюється фірмовий гарантіний талон, або, у разі його відсутності - гарантійний талон магазина Лагуна. Якщо у Вашому населеному пункті немає Сервісного центру даного виробника, товар може бути відправлений для гарантійного та післягарантійного обслуговування за адресою продавця.