Опис Йорж для чистки зброї Hoppe`s 22 8/32 M нейлон (1303):
Моторна олива Liqui Moly Super Leichtlauf SAE 10W-40 205л. (1303)
напівсинтетичне, 10W-40, 205 л, бензиновий, дизельний, турбований, легкові, ACEA - A3/B4, API - SL/CF
Напівсинтетична моторна олива для всесезонного застосування. Призначена для високофорсованих бензинових і дизельних двигунів, зокрема з турбонаддуванням та інтеркулером. Повністю виконує вимоги, що ставляться до мастил для найсучасніших двигунів. Забезпечує легкий запуск і добру прокачуваність за низьких температур. Дуже висока стабільність мастильної плівки за будь-яких температур і чудові протизносні властивості. Має енергоощадні властивості.
Super Leichtlauf 10W-40 — це напівсинтетична високоефективна олива для двигунів новітньої формули, виготовлена за найсучаснішою технологією, що забезпечує підвищену легкість ходу та призначена для застосування упродовж усього року в бензинових двигунах і дизельних двигунах легкового автотранспорту, з газотурбінним наддуванням (ATL) й охолодженням наддувного повітря (LLK) і без нього. Завдяки синтетичним компонентам і спеціально підібраним присадкам цей продукт відповідає вимогам найсучасніших концепцій двигунів.
Особливості:
- Легкий хід двигуна
- Швидке надходження мастила за низьких температур
- Висока надійність змащення за високих і низьких температур
- Висока міцність на зсув і стійкість до старіння
- Дуже добрий захист від зносу
- Економія бензину та зниження викиду шкідливих речовин в атмосферу
- Виняткова чистота двигуна
- Тестоване із каталізатором ОГ і перевірене з турбонагнітачем
- Змішуване з усіма товарними сортами мастил.
Мастило входить у трійку найкращих за фотометричним коефіцієнтом забрудненості (47) і за показником зміни в`язкості, який характеризує спрацьовування в оливі полімерного загущувача.
Однак процес спрацьовування пакету присадок, попри вищу експлуатаційну групу (SH), відбувається однаково зі зразком номер 1 (група SG) і швидше, ніж зі зразками 3 і 7 (також група SG). Такий швидкий процес «старіння» мастила говорить про слабкість застосованого в ньому багатофункційного пакета або не доведення поліальфаолефінів, що свідчить про погану збалансованість формули оливи загалом та веде до скорочення терміну експлуатації мастила у двигуні до заміни.
На думку виробників мастила, ця рецептура призначена для імпортних автомобілів із малим вмістом міді у двигуні. У тесті ж як каталізатор окислення використовувалася мідна пластина, і, на їхню думку, цей метод дає найбільш об`єктивні результати щодо вітчизняних машин. Водночас на двигунах іномарок можна очікувати зниження швидкості окислення.
Мастило дуже добре показало себе як у лабораторних випробуваннях, так і під час тесту на пристрої ВО-4, що моделює високотемпературне окислення оливи циліндро-поршневої групи двигуна. Єдине зауваження — «старіння» мастила, що говорить про потребу частішої його заміни. Але попри це, мастилу надається перше місце (разом з CONSOL Спринт 10W-40).
Специфікації ACEA: A3/B4
Специфікації API: SL/CF
Допуски ОЕМ: MB 229.1, PSA B71 2294, PSA B81 2294, VW 500.00, VW 501.01, VW 505.00
Альтернативний опис Йорж для чистки зброї Hoppe`s 22 8/32 M нейлон (1303):
Йорж для чистки зброї Hoppe`s 22 8/32 M нейлон (1303)
Матеріал - нейлон, 5.6 мм (.224) Centerfire, Призначення - для чищення
Йорші Hoppes`s забезпечують ретельне різноспрямоване чищення каналу ствола гвинтівки від свинцю, нагару, пороху та інших забруднень, не пошкоджуючи при цьому нарізи. Йоржі доступні з різними матеріалами щетини (бронза, фосфориста бронза, нейлон або сталь) та різних калібрах.