VIP вхід | Є промо-код?
Слава Україні!
Слава
Україні!

Телескоп Easy Science астрономічний (44009)

Андріївка
Артикул:

44009

+ Бонус 5
Мікроскопи Телескопи Easy science 44009 главное фото
Телефонувати мені не треба, давай сучасно:
Натисни кнопку "Купити", вкажи кількість
Напиши кому і обери куди доставляти, і я...
...І я напишу або зателефоную тобі сама!
Ти спитаєш: а чи можна відмовитись?
Можна, допоки ти не сплатив передоплату
Код товару: 242003
Ціна: 495 грн.
Дані на
= 24.07.17_13:12
На виплат
Андріївка
Заробіток в магазині
Увійди до VIP-зони магазину. Пошир цю чи іншу сторінку там де "ходять" люди, наприклад в соціальних мережах, форумах або на власному сайті чи у блозі та отримай переходи майбутніх клієнтів. Дехто придбає щось необхідне, а ти в такому разі збільшиш знижку та отримаєш бонуси на покупку будь-чого з каталогу. Коли бонусів буде достатньо - забирай товар БЕЗКОШТОВНО!
+-
Купити

Опис:

Телескоп Easy Science астрономічний (44009) - що може бути прекрасніше, ніж спостерігати за зірками, їх появою і падінням, за життям різних сузір'їв, а можливо дитині пощастить - і він відкриє ще нікому невідому зірку або галактику. Цей алюмінієвий телескоп - оригінальне наукове розвага для юних астрономів і просто любителів зоряного неба, яке надовго займе їх увагу і, можливо, переросте в щось більше, ніж захоплення і хобі.
Провести вільний час весело і з великою користю для всебічного розвитку вашому чаду допоможе чудове пристосування для спостереження за нічним небом і світил -
телескоп Easy Science астрономічний. Він і в плані ціни доступний, і по функціональності цілком підійде для підростаючого астронома, який тільки починає свій шлях на даному терені. Для оглядового вироби характерні невеликі габарити і вага, легкість монтажу і простота в подальшій експлуатації, довгий термін служби.

Характеристики:

Телескоп Easy Science астрономічний:

: Easy Science
Модель: астрономічний
Артикул: 44009
Вікова група: від 8 років
Максимальне збільшення: х40
Комплектація: тринога
Комплектація: основа телескопа
Комплектація: окуляр

Виробник: "Easy science"

При прийманні перевірте товар на відсутність пошкоджень, комплектність та колір! Після підписання документів такі претензії не розглядаються. Увага, для пристроїв з LED екраном (телевізори, монітори, ноутбуки та інше), є допуски по "битим" пікселям від виробника. Тому, якщо все у рамках допустимого, товар поверненню не підлягає.
Характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без повідомлення

Як дізнатися наявність товару та його ціну? Якою буде вартість доставки?

Ця інформація вже є на ціннику включно з датою, на яку інформація була актуальна. Інтернет-магазин "Лагуна" це є автоматично оновлюваний комплекс з періодичністю оновлень кілька разів на добу. Всі товари, що ви бачите на сайті, за замовчанням є в наявності (відповідно товари що закінчилися автоматично знімаються з показу). По телефону вам буде надано ту саме інформацію. Тобто менеджер відповість вам те саме, що бачите й ви, бо менеджер бере цю інформацію звідти ж.
Вартість залежить від габаритів товару, населеного пункту доставки, типу доставки і тарифів перевізника. Відповідно ми не можемо просто зараз (до оформлення заявки) надати Вам приблизні або точні дані. Оформіть заявку.
Коли я зможу отримати Телескоп Easy Science астрономічний?

Як відправити замовлення?

Чому Андріївський інтернет-магазин "Лагуна" не доставляє замовлення без часткової (чи повної) попередньої оплати?

Як сплатити за товар? Які гарантії у випадку передоплати

Я хочу сплатити за товар готівкою тільки тоді, коли буду впевнений що з ним все гаразд і він переді мною. Тільки так я захищаю себе від негараздів.

Де ви знаходитесь? Чи є у вас представництва?

Де і як подивитись на товар Телескоп Easy Science астрономічний в Андріївці?

Чи надаєте ви документи на товар?

Яка гарантія на продукцію?

Чи є у вас знижки?

Чи працює ваш магазин?

Телескоп Easy Science астрономічний (44009) в c.Андріївка:

Відділення №1: вул. Центральна, 5а

Або замовляйте доставку Телескоп Easy Science астрономічний (44009) від інтернет-магазину "Лагуна" у c. Андріївка за вказаною вами адресою!
Кількість:

Купити Телескоп Easy Science астрономічний (44009) в інтернет-магазині Лагуна (можливо в кредит, на виплат) в містах, селищах міського типу та селах: Андріївка, Атманай, Богатир, Велика Тернівка, Весняне, Вовчанське, Вовче, Володимирівка, Ганнівка, Гвардійське, Давидівка, Дружба, Єлизаветівка, Зернове, Зірка, Кирилівка, Косих, Ленінське, Лиманське, Максима Горького, Мала Тернівка, Михайлівське, Нове, Новоданилівка, Олександрівка, Охрімівка, Перемога, Переможне, Петрівка, Радивонівка, Солоне, Степове, Тимофіївка, Трудове, Червоне, Червоноармійське, Чорноземне, Шевченка, Шелюги, Юрївка, Якимівське а також в усіх інших населених пунктах України