Органи чуття
Для того, щоб пізнавати світ, дитині необхідно активізувати основні органи чуття: зір, слух, дотик, нюх і смак.
Дрібна моторика
Навички дрібної моторики розвиваються шляхом розробки пальчиків рук дитини для управління дрібними предметами.
Координація рухів
Навички загальної моторики - це вміння рухатися за участю рук, ніг або мускулатури ступнів, або всього тіла.
Логічне мислення
Розвиток логічного мислення допомагає дитині вибудовувати зв`язки між частинами інформації.
Уява
Здатність співвідносити кольори, різноманітні форми, малювати лінії, сприймати музику та ритм, розуміти пропорцію і перспективу.
Мова
Здатність використовувати звуки та мову для самовираження і розуміння інших людей у міру того, як дитина росте.
Емоційність
Будь-яка здорова дитина повинна вміти висловлювати та контролювати свої емоції, а також ефективно взаємодіяти з іншими людьми на основі спільної довіри.
Комунікабельність
Хороші комунікативні навички налаштують дитину на вирішення спільних завдань і допоможуть стати повноцінним членом колективу.
Самооцінка
Це почуття, яке дитина відчуває при досягненні чогось значимого для неї і схвалення з боку інших людей. Виконання нею поставлених завдань сприяє розвитку самооцінки досягнень.
Дія 1.1
Мета: тренування слухання і уваги - спостереження за реакцією вашої дитини на звуки.
Метод: Стискуйте тварин, щоб видавати звуки з різних сторін. Зверніть увагу, чи слідує погляд вашої дитини за звуком.
Дія 1.2
Мета: Тренування дрібної моторики - хапання.
Метод: Попросіть дитину взяти тварин правою і лівою ручками.
Дія 1.3
Мета: тренування загальної і дрібної моторики - стиснення і струшування.
Метод: Попросіть дитину стискати й трясти тварин, щоб вони видавали гуркіт і писк.
Дія 2.1
Мета: Когнітивний тренінг - вивчення назв тварин.
Метод: Навчайте дітей назвам різних тварин.
Дія 2.2
Мета: Когнітивне тренування - вказування на тварин.
Метод: Називайте різних тварин і заохочуйте дітей вказувати на них.
Дія 3.1
Мета: Когнітивне тренування - відповідність.
Метод: Запропонуйте дітям поєднати тварину із зображенням на килимку. Наприклад, алігатора потрібно помістити в річку, а мавпу - на дерево.
Дія 3.2
Мета: Тренування уяви - історії.
Метод: Дозвольте дітям придумувати історії, використовуючи тварин в якості головних героїв і джунглі в якості декорацій.
Дія 3.2
Мета: Навички самообслуговування - прибирання.
Метод: Килимок можна скласти навпіл, щоб вийшла сумка. Це дозволяє дітям легко носити іграшки з собою. Заохочуйте дітей класти тварин назад у сумку після гри.