Органи чуття
Для того, щоб пізнавати світ, дитині необхідно активізувати основні органи чуття: зір, слух, дотик, нюх і смак.
Дрібна моторика
Навички дрібної моторики розвиваються шляхом розробки пальчиків рук дитини для управління дрібними предметами.
Координація рухів
Навички загальної моторики - це вміння рухатися за участю рук, ніг або мускулатури ступнів, або всього тіла.
Логічне мислення
Розвиток логічного мислення допомагає дитині вибудовувати зв`язки між частинами інформації.
Уява
Здатність співвідносити кольори, різноманітні форми, малювати лінії, сприймати музику та ритм, розуміти пропорцію і перспективу.
Мова
Здатність використовувати звуки та мову для самовираження і розуміння інших людей у міру того, як дитина росте.
Емоційність
Будь-яка здорова дитина повинна вміти висловлювати та контролювати свої емоції, а також ефективно взаємодіяти з іншими людьми на основі спільної довіри.
Комунікабельність
Хороші комунікативні навички налаштують дитину на вирішення спільних завдань і допоможуть стати повноцінним членом колективу.
Самооцінка
Це почуття, яке дитина відчуває при досягненні чогось значимого для неї і схвалення з боку інших людей. Виконання нею поставлених завдань сприяє розвитку самооцінки досягнень.
Дія 1.1
Мета: тренування слухання і уваги - спостереження за реакцією вашої дитини на звуки.
Метод: Стискуйте тварин, щоб видавати звуки з різних сторін. Зверніть увагу, чи слідує погляд вашої дитини за звуком.
Дія 1.2
Мета: Тренування дрібної моторики - хапання.
Метод: Попросіть дитину взяти тварин правою і лівою ручками.
Дія 1.3
Мета: тренування слуху та дрібної моторики - тряска та натискання.
Метод: У деяких машинах є пищалки, брязкальця або зім`ятий папір. Заохочуйте дітей трясти або натискати на машини, щоб почути звуки.
Дія 1.4
Мета: тренування загальної моторики - метання.
Метод: Машини м`які та відмінно підходять для метання. Заохочуйте дітей кидати машини, щоб тренувати загальну моторику.
Дія 1.5
Мета: Тренування загальної моторики - штовхання машин по ігровому килимку.
Метод: Покличте дітей штовхати машини по дорогах ігрового килимка.
Дія 2.1
Мета: Когнітивне тренування - вивчення кольорів.
Метод: Навчайте дітей різним кольорам, використовуючи машинки.
Дія 2.2
Мета: Когнітивне тренування - вказівка на кольори.
Метод: Назвіть колір і запропонуйте дитині вказати на нього.
Дія 2.3
Мета: Когнітивне тренування - вивчення чисел.
Метод: Навчіть дитину впізнавати цифри від 1 до 9 на днищі машин.
Дія 2.4
Мета: Когнітивне тренування - вказування на числа.
Метод: Назвіть число та запропонуйте дитині вказати на нього.
Дія 2.5
Мета: Уявлення про гендер.
Метод: Розкажіть дітям про хлопчиків і дівчаток.
Дія 2.6
Мета: Когнітивне тренування - вивчення назв різних транспортних засобів.
Метод: Навчіть дитину називати різні автомобілі.
Дія 2.7
Мета: Когнітивне тренування - вказування на автомобілі.
Метод: Назвіть автомобіль і попросіть дитину вказати на нього.
Дія 2.8
Мета: тренування рівноваги та терпіння - складання двох машин.
Метод: Запропонуйте дітям поставити дві машини одну на іншу.
Дія 3.1
Мета: Когнітивний тренінг - навчальні заняття.
Метод: Використовуючи персонажів, навчіть дитину різних занять.
Дія 3.2
Мета: Когнітивне тренування - вказування на різні професії.
Метод: Назвіть професію і запропонуйте дитині вказати на неї.
Дія 3.3
Мета: Когнітивне тренування - вивчення різних місць і будівель.
Метод: Використовуючи ігровий килимок, розкажіть дитині про різні місця і будівлі.
Дія 3.4
Мета: Когнітивне тренування - вказування на різні місця і будівлі.
Метод: Назвіть місце або будівлю і запропонуйте дитині вказати на нього.
Дія 3.5
Мета: Тренування зорово-моторної координації і реакції - гра в м`яч.
Метод: Використовуючи машини, пограйте з дитиною в м`яч.
Дія 3.6
Мета: Когнітивне навчання - відповідність працівника та робочого місця.
Метод: Заохочуйте дитину підбирати працівника та його робоче місце, ставлячи машини поруч з будівлями, де вони працюють. Наприклад, шкільний автобус потрібно поставити поруч зі школою, а пожежну машину - поруч з пожежною частиною.
Дія 3.7
Мета: тренування уяви та творчості - придумування історій.
Метод: Використовуючи машини й ігровий килимок, дозвольте дітям придумувати історії про персонажів, себе та друзів.
Дія 3.8
Мета: Навички самообслуговування - збирати іграшки.
Метод: Ігровий килимок можна скласти навпіл, а потім скріпити липучкою, щоб сформувати сумку. Діти можуть тримати свої машини в сумці. Вони також можуть виробити звичку прибирати за собою.