VIP вхід | Є промо-код?
Україні!

Наразі
147146
товарів

Телескоп Easy Science астрономічний (44009)

Ананьїв
Артикул:

44009

+ Бонус 6
Мікроскопи Телескопи Easy science 44009 главное фото
Телефонувати мені не треба, давай сучасно:
Натисни кнопку "Купити", вкажи кількість
Напиши кому і обери куди доставляти, і я...
...І я напишу (або зателефоную) тобі сама!
Ти спитаєш: а чи можна відмовитись?
Можна, допоки ти не сплатив передоплату
Код товару: 242003
Був на
= 08.03.17_08:48
Відправка
Стежити

Опис:

Телескоп Easy Science астрономічний (44009) - що може бути прекрасніше, ніж спостерігати за зірками, їх появою і падінням, за життям різних сузір'їв, а можливо дитині пощастить - і він відкриє ще нікому невідому зірку або галактику. Цей алюмінієвий телескоп - оригінальне наукове розвага для юних астрономів і просто любителів зоряного неба, яке надовго займе їх увагу і, можливо, переросте в щось більше, ніж захоплення і хобі.
Провести вільний час весело і з великою користю для всебічного розвитку вашому чаду допоможе чудове пристосування для спостереження за нічним небом і світил -
телескоп Easy Science астрономічний. Він і в плані ціни доступний, і по функціональності цілком підійде для підростаючого астронома, який тільки починає свій шлях на даному терені. Для оглядового вироби характерні невеликі габарити і вага, легкість монтажу і простота в подальшій експлуатації, довгий термін служби.

Характеристики:

Телескоп Easy Science астрономічний:

: Easy Science
Модель: астрономічний
Артикул: 44009
Вікова група: від 8 років
Максимальне збільшення: х40
Комплектація: основа телескопа
Комплектація: окуляр
Комплектація: тринога

Виробник: "Easy science"

При прийманні перевірте товар на відсутність пошкоджень, комплектність та колір! Після підписання документів такі претензії не розглядаються. Увага, для пристроїв з LED екраном (телевізори, монітори, ноутбуки та інше), є допуски по "битим" пікселям від виробника. Тому, якщо все у рамках допустимого, товар поверненню не підлягає.
Як дізнатися наявність товару та його ціну? Якою буде вартість доставки?

Ця інформація вже є на ціннику включно з датою, на яку інформація була актуальна. Інтернет-магазин "Лагуна" це є автоматично оновлюваний комплекс з періодичністю оновлень кілька разів на добу. Всі товари, що ви бачите на сайті, за замовчанням є в наявності (відповідно товари що закінчилися автоматично знімаються з показу). По телефону вам буде надано ту саме інформацію. Тобто менеджер відповість вам те саме, що бачите й ви, бо менеджер бере цю інформацію звідти ж.
Вартість залежить від габаритів товару, населеного пункту доставки, типу доставки і тарифів перевізника. Відповідно ми не можемо просто зараз (до оформлення заявки) надати Вам приблизні або точні дані. Оформіть заявку.
Коли я зможу отримати Телескоп Easy Science астрономічний?

Як відправити замовлення?

Чому Ананьївський інтернет-магазин "Лагуна" не доставляє замовлення без часткової (чи повної) попередньої оплати?

Як сплатити за товар? Які гарантії у випадку передоплати

Я хочу сплатити за товар готівкою тільки тоді, коли буду впевнений що з ним все гаразд і він переді мною. Тільки так я захищаю себе від негараздів.

Де ви знаходитесь? Чи є у вас представництва?

Де і як подивитись на товар Телескоп Easy Science астрономічний в Ананьєві?

Чи надаєте ви документи на товар?

Яка гарантія на продукцію?

Чи є у вас знижки?

Чи працює ваш магазин?

Телескоп Easy Science астрономічний (44009) в м.Ананьїв:

Відділення: вул. Незалежності, 19

Або замовляйте доставку Телескоп Easy Science астрономічний (44009) від інтернет-магазину "Лагуна" у м. Ананьїв за вказаною вами адресою!

Срок